Lasse

Moi,

F junioreiden treenit aloitetaan maanantaina 21.8. Luksian salissa klo 17.30-19.00.

Treenipäivät ja vuorot tulevat olemaan maanantai Luksia 17.30-19.00 ja keskiviikko Kuoppanummen koulu 18.00-19.30. Treenit kaksi kertaa viikossa ja vuorot 1,5h. Kun päästään alkuun niin katsotaan jaksaako lapset treenata 1,5h vai lyhennetäänkö treeniaikaa.

Lisäksi tiedoksi, että Nimenhuuto tulee vaihtumaan ja Vilepassa otetaan käyttöön Suomisportin sovellus ilmoittautumisien ja viestinnän osalta. Luomme F junioreiden oman sivun, kun saadaan tunnukset toimimaan.

Terv.

Valkut

Lasse

Hei,

Ikävä kyllä saimme tänään tietää, että Kuoppanummen sali on kiinni myös Ke 31.5 kevätjuhlien takia, eikä siis voida pitää viimeistä lentiskoulua. Aikaisemmin oli jo tiedotettu, että tällä viikolla Ke 24.5 sali on kiinni konsertin takia. Tämän kauden osalta leikit ja pelit ovat siten paketissa.

Laitamme viestiä jossain vaiheessa kesää miten toiminta jatkuu ensi kaudella. Muutoksia on tulossa ja uusia vetäjiä tullaan tarvitsemaan, jotta lentiskoulu jatkuu tässä muodossa miten olemme sitä vetäneet kahden vuoden ajan. Mikäli vanhemmista löytyy intoa vetämään lentiskoulua niin voitte olla yhteydessä: Lasseen, Pasiin, Mariin, Mikkoon, Jussiin tai Aapoon.

Hyvää kesää ja iso kiitos kaikille ja erityisesti lapsille menneestä kaudesta sekä liikunnan ilosta ja riemusta aina keskiviikkoisin klo 18.00-19.00 :)

Terv. Valkut